Det gælder Danmarks kamp mod Coronavirussen. Lad ikke de gode tiltag der har været taget og som stadig er -at holde 2 meters afstand, vaske hænder eller bruge hånd, hoste og nyse i ens ærme samt undgå forsamlinger over 10 personer - blive ødelagt af en komplet uforstående sundhedsstyrelse der siger det er sikkert at lade børn i en Covid 19 ramt familie komme i skole ! Lad ikke kronisk syge, svækkede og ældre i stikken ! Skriv under på at sundsstyrelsens totalt hensynsløse beslutning skal slettes. Har du/I Danmark kært og ska´ vi undgå italienske tilstande er det nu det gælder om at gøre modstand !