Undgå endnu en periode med Mette ved roret…
Omvalg er den eneste retfærdige vej ud af det cirkus der foregår lige..
50000 underskrifter er nok til at det skal tages op i folketinget..
Er du enig, så giv gerne din underskrift nu, så vi har en chance for et Danmark som danskerne ønsker ????????????