Oprettet den 08/11-2024
HUSK! MAIL’EN MED ET LINK TIL BEKRÆFTELSE AF DIN UNDERSKRIFT - DEN KAN EVENTUELT VÆRE RØGET I SPAMFILTERET!
Vi indsamler underskrifter for at forhindre regeringens plan om at nedlægge 10. klasse og HF. Udover det vil vi forhindre at få STX og HHX til at have en højere adgangskrav mht. karakterer.
Lad os gøre en forskel for det fremtidlige generation.
Støt underskriftindsamling
143 underskrifter ud af 1000
Kontakt indsamlingens opretter
Har du spørgsmål eller vil du hjælpe til?
Din besked sendes direkte til personen der oprettede indsamlingen.