Det er uacceptabelt at andre udlændinge bliver straks udvist for at tigge eller ikke opfylde arbejdstime krav m.m mens kriminelle muslimere bla bander/ bandeleder m voldsorgier på cv et får lov at blive m henvisning til krænkelse af menneskerettigheder.. er danskerne bange for muslimerne??
Straks udvisning til folk der er gæster i vores land og som udøver kriminalitet.
Vores sløve politikere gør intet ved det og de muslimske bander har frit spil