Danske skatteborgere betaler millioner i ministerpensioner til ministre, der også får almindelig pension fra folketinget. Det er en urimelig og unødvendig skattebyrde i en tid med reformer og besparelser. Pengene bør anvendes til mere nødvendige ting i et skrumpende velfærd.